venres, 13 de decembro de 2013

Cando eu era pequeno

Tería dous ou tres aniños, era un neno traste puco inquieto, cunha cara de susto que non mo cría.A cariña cuns mofletes todos inchados os ollos marróns rasgados, levaba posto unha sudadeira cor verde cun rato.O beizos pequeniños coma as orellas .Oseu fisico era normal e acorde para un neno de a sua idade.Tiña cara de sorprendido .O neno parrecia tranquilo pero era moi traste, gustáballe moito coller un cincel e un martelo e ir pola casa adiante facendo buratos .Cando me levaban a casa da miña avoa eu xa de mañá ia facer buratos na finca co sacho.Despois xa farto de facer o burato ia tirarlle pedras as galiñas, e a miña avoa cando me vía víñame detras a darme no cu , Ela vivia lonxe, na Guardia, pero a min gustábame ir alá a xunta dela.

Ningún comentario:

Publicar un comentario