luns, 24 de marzo de 2014

Ondas do mar de Vigo Martin Codax

Ondas do mar de Vigo

Ondas do mar de Vigo,
se vistes meu amigo?
E ai Deus!, se verra cedo?
Ondas do mar levado,
se vistes meu amado?
E ai Deus!, se verra cedo?
Se vistes meu amigo,
o por que eu sospiro?
E ai Deus!, se verra cedo?
Se vistes meu amado,
por que ei gran coidado?
E ai Deus!, se verra cedo?

Martin Codax foi un poeta Galego , posiblemente xuglar . Vivíu entre o século xvi e o sécuilo xiv as suas cantigas estan recollidas no pergamiño vindel.

Trata dunha muller que fala co mar e se viu o seu amigo e que quere que regrese pronto.

O texto dividese en 2 partes do verso 1 ao 6 fala dunha muller namorada.
do 6 ao 12 fala dun home e preocupase por el

Rima asonante e versos heptasílabos 

Ningún comentario:

Publicar un comentario